26.02.2012

YAŞADIĞIMIZ HERŞEYİN SORUMLUSU BİZLERİZ


DÜŞÜNCE ŞEKLİMİ DEĞİŞTİRDİM,
HAYATTA BAŞARILI OLDUM,
HAYATI KENDİM İÇİN KOLAYLAŞTIRDIM.
YAVAŞLADIM, DİNGİNLESŞTİM.
DOĞRU DÜŞÜNDÜM, DOĞRU YAŞADIM.
DEĞİŞİME İZİN VERDİM...

Bazı olaylar karşısında nefesimiz kesilir ve yüreğimiz daralır. Çoğu zaman o sıkıntılı ortamı terk etmeyi düşünürüz. Ancak terk etmek sadece bir kaçıştır. Nefes alamama, daralma duygusu bize kendimizle ilgili bir sorunu işaret etmektedir, aslında böyle anlarda;

'Burada ben neyi öğreniyorum, neyle yüzleşiyorum, ne var benim içimde beni sıkıştıran, bana o sıkıntıyı yaratan?'

diye sorup gerçekle yüzleşmek gerekir. 'Ben şu an yaşadığım her şeyi kabul ediyorum.' demek gerekir. Kabullenmek çok önemli...

Birisiyle geçinemiyor musunuz? Onu sevmeyi seçin. 'Bana neyi öğretiyor, Benim neyle yüzleşmem lazım?' diye sorun kendinize, sizi yaratan büyük güç onu da yarattı. Biz ne kadar O' nun parçasıysak, karşımızdaki de o kadar O' nun parçasıdır.

Yaradan, yaratıklarıyla yarattıklarını sınar. Allah kimilerine çektirme gücünü vermiş, kimilerine de çekme..

7 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın sonunda,Yaradan, yaratıklarıyla yarattıklarını sınar. Allah kimilerine çektirme gücünü vermiş, kimilerine de çekme..yani dayanamayacağımızdan fazla yük yüklemiyor üstümüze, isyan etmeden sabretmekte bizim imtihanımız :)

    YanıtlaSil
  2. KESİNLİKLE HAKLISIN...TEŞEKKÜR EDERİM YORUMUN İÇİN

    YanıtlaSil
  3. güzel bi yazı olmuş:):)kendimizi anlayıp kendi isteklerimize göre hayatı şekilendirmeliyiz sanırım ;)

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim konulardan biridir bu kişisel gelişim olaylari:) Seni tebrik ederim cok yararlı,sürükleyici,akıcı bir blog olmus.. ara ara ugricam okumaya.

    YanıtlaSil
  5. Acaip güzel bir resim ve kitaplık.
    Bayıldım bi de hoşgeldim.

    Sevinçli anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  6. HOŞGELDİNİZ HER ZAMAN BUYRUN :))

    YanıtlaSil