12.02.2012

DÜŞÜNCE GÜCÜYLE TEDAVİ


Fiziksel bir sorununuz olduğunda listeyi kullanmanın iyi yolu:

1> Zihinsel nedenine bakın. Bunun sizin için doğru olup olmadığını düşünün. Değilse, sessizce oturun ve kendinize sorun."Bende bunu yaratan hangi düşünceler olabilir?"
2> Şu sözleri tekrar edin: "Bilincimde bu koşulları yaratan düşünce kalıbını bırakmaya hazırım!"
3> Yeni düşünce modelinizi bir çok kez tekrar edin.
4> İyileşmenin zaten başlamış olduğunu varsayıp kabul edin.

SORUN                            OLASI NEDEN                                       YENİ DÜŞÜNCE MODELİ

Karın Ağrısı : Korku. Başlamış bir olayı, süreci durdurmak.  : Hayatın akışına güveniyorum. 
                                                                                                                              GÜVENCEDEYİM.

Kazalar  : İstediğini yerine getirememe. Otoriteye karşı  çıkma isteği. Şiddete inanmak. :  Bunu yaratan düşünceyi aşıyorum. Huzurluyum değerliyim.

Ağrılar sızılar : Sevgiye hasret çekmek.  Dokunmayı özlemek. : Kendimi seviyor ve onaylıyorum. Sevecen ve sevilen bir insanım

Sivilce :   Kendini kabul etmemek. Kendinden hoşnut   olmamak.        Hayatın Kutsal bir ifadesiyim  Kendimi şu anda olduğum seviyor ve kabul ediyorum.

Bağımlılıklar  : Kendinden kaçmak. Korku. Kendini sevmeyi bilmemek       Artık ne kadar harikulada  bir varlık olduğumun farkına vardım. Kendimi sevmeyi ve haz almayı seçiyorum.

AIDS   : Kendini reddetmek. Cinsel suçluluk ve   yetersizlik duygusu :   Hayatın Kutsal ve görkemli ifadesiyim. Cinselliğimden haz duyuyorum. Kendimi seviyorum.

Alkolizm :  Ne yararı var? Yararsız, suçluluk, yetersizlik   duygusu. Kendini reddetme.      Şu anda yaşıyorum. Her an yeni bir an. Özdeğerimi görmeyi  seçiyorum. Kendimi seviyor ve onaylıyorum.

İŞTAH_-fazla az :  Korku. Korunma ihtiyacı. Duyguları yargılamak . Korku. Kendini koruma. Hayata güvenmemek.   : Güvendeyim. Hissetmek sağlıklıdır. Duygularım normal ve kabul
 edilebilir şeylerdir. Kendimi seviyor ve onaylıyorum. Güvendeyim. Hayat zevkli ve güven dolu.

                    
Louise Hay kitabından

1 yorum:

  1. benim başucu kitabım bu kitap, farkındalık için çok güzel bir yöntem. herkese tavsiye ederim. yakında ben de bu konuda bir yazımı yayınlayacağım www.bitutamtuz.com'da. bu yazıyı da sonuna ekliyorum izninizle.

    YanıtlaSil