Kurum
stratejileri ve bu doğrultuda belirlenen
kurum hedeflerine ulaşmak amacıyla, tüm yönetim ekibinin çalışanları doğru yönlendirmesiyle, sürekli geri bildirimde
bulunarak çalışanın ve kurumun gelişimine odaklanan bir yönetim sürecine performans değerlendirme denir. Şirketlerde yöneticilerin, yılın ilk aylarında gerçekleştirdiği performans değerlendirme sonucunda
zam oranları, kime ve ne kadar zam
yapılacağı belli olur. Yıl içinde çalışmana göre performansın değerlendirilir.
Performans
değerlendirme ile ilgili
bilgiler;
• Çalışan ve yöneticinin birebir gerçekleştirdiği toplantılardır.
• Önceki yılın sonuçlarını / başarılarını yansıtma fırsatı yaratır.
• Çalışan performansını gözden geçirmesi için cesaretlendirilmelidir.
• Yönetici yapacağı değerlendirmeye hazırlanmalıdır.
• Toplantının
Amacı:
• Çalışanın
gerçek performansını gözden geçirme;
• Değerlendirme
sonuçları konusunda fikir birliğine varmaktır.
İstanbul’da adam gibi su tesisatçısı ile sonunda karşılaştım.
YanıtlaSilhttp://istanbulsutesisatcisi.blogspot.com.tr/