5.03.2013

AŞK BOOK-5


IDEAL BİR İLİŞKİ

Hani şaşkınlık ve hayranlığı aynı anda yaşarsınız ya, işte öyle bir duyguydu bunu seyretmek. Esra bana hicbir zaman 'yalan söyleme,  bak benden öğren ' falan demedi Ben doğruyu söylemenin ne kadar özgür kılıcı bir şey oldugunu GOZLEMLEDIM. ..

İlk tanistigimizda Esra, sezgilerine güvenmez aşırı derecede temkinli davranirdi. Bense, önüme gelen bir konuda buldozer gibi dalar ve elimden geleni ardima koymaz kısa sürede onu gerçekleştirdim. Bir gün bile Esra ya 'hadi sen de böyle ol,'  demedim Kendisi gozlemledi uygun olan, beğendiği kısımları hayatına adapte etti.


Biz tanışmadan önce listemizi bırakmıştık, Esra'nin ideal bir erkek listesi, Aykut un ideal bir kadın listesi yoktu. Bizim, IDEAL BİR İLİŞKİ cümlemiz vardı.

O iliskiyi nasıl bir adamla- kadınla yaşayacağımiz ise belli bile değildi.  O yuzden ilişkiye başladığımız andan itibaren sadece o gunun keyfini çıkartmayı becerebildik. Bunun ne demek olduğuna birazdan değineceğim merak etmeyin Ama gelin yine günün keyfini cikartmaniza engelleyecek maddelerden bir digerine geçelim.

5-İLİŞKİDE KENDİNİZ OLMAMAK....

Ilişkiye yeni başladığınız veya bir suredir devam eden bir ilişki içindesiniz.  Sizi bekleyen tuzaklarin en başında, ufak ufak kendiniz olmaktan vazgecmeniz gelecek ve bunu yaparken'canim cicim aylari' adı altında yapacaksınız. İki taraftan da bu sıralar da birbirini etkilemek karşı tarafa daha etkileyici daha şirin görünmek adina normalde belki yapmayacalari bazı davranışlarda bulunmaya başlayacalar. Bunların bir çoğu son derece masum davranışları olacak.

Örneğin;

-Eskiden arkadaşlarınızla cumartesi geceleri dışarı çıkıyordunuz, eee şimdi sevgiliniz var. Arkadaşların yerini hemen o alacak doğal olarak..
-Belki arada sahilde tek başınıza yürüyor veya maç seyrediyordunuz, şimdi o zamanı da sevgilinize vermeye başladınız.

-Hatta sevdiğiniz bir grup insanı sevgiliniz sevmedi diye, daha az görüşmeye başladınız.
-Yazın arkadaslarla gitmek üzere oldugunuz bir tatil vardı,  aman yaa tam da Mayıs sonunda aşık mı olunur?  Şimdi onunla tatile gitmek isteyeceksiniz.
-Saçlarınızi kısacık daha çok sevmenize rağmen Aa bak uzun saç ne güzel diye not ettiğiniz bir cümlesi yüzünden belki Saçlarınızi uzatmaya basliyacaksiniz.
-Belki siz tanismaya başlamadan bir hafta kadar önce dans derslerine yazılmıştıniz ama şimdi o kıskanır diye gitmekten vazgececeksiniz.

Hepsi çoook güzel şeyler, aman yapmayın demiyorum.  Ama farkindamisiniz, daha önce kendinizi ifade ettiğiniz şeyleri nasil da ufak adımlarla bir kenara koymaya başladınız.

Aradan aylar geçecek ve siz artık yepyeni bir hayat yaşamaya başladınız. Büyük bir kısmını sevgilinizin doldurduğu bir hayat. Artık her yerde o var. Onsuz bir program yapmak durumundan bile olsanız, bu eskisi kadar hoşunuza gitmeyecek.  Eskiden yanlız başınıza havuza giderken, artık havuz sadece onunla daha keyifli bir hal alacak.

Ilişkiniz yeni hayatınızın büyük bir kısmını mutlu bir şekilde kapladı bile. Evet şu an için harika bir duygu bu biliyorum. Fakat ilişkinizin kanseri başladı Üzgünüm.  Çünkü gün gelip söyle etrafınıza baktığınızda,  Artık onsuz bir hayatın o kadarda keyifli bir sey olmadığını fark edeceksiniz. Ve işte bu noktada çok olağan bir korku bütün benliginizi kaplayacak
. KAYBETME KORKUSU..

Ben size aman görüşmeyin, bir programa oturtun, ,sadece pazartesi ve cumalari görüşün, saatinizin alarmıni kurun ve iki saatten sonra hemen evlere Dağılın demiyorum. Kendi hayatınızı yaşamaktan vazgeçmeyin. Size ne kadar güzel gelsede, arada kendinize vakit ayırın. Eski yaptıklarınızı veya yeni yapmak istediklerinizi yapmayı ihmal etmeyin...

Şu ana kadar Esra ile çok güzel bir ilişkimiz olduysa bunun yegane nedenlerinden biri, ilişkimizin temellerini attığımız ilk yıl, Esra ile dört ay boyunca birbirimizden ayrı kalmamızdır. Sekiz ay kadar birlikte olduktan sonra, Esra bir süreliğine Türkiye ye gelmeye karar verdi. Yapması gereken işler, görmek istediği insanlar vardı. Yıllarını yanlız geçiren ben, Esra yı havaalanına bırakıp eve döndüğümde, gözleri dolu sudan çıkmış bir balık gibiyimdim. Ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Eski yaptığım şeyler bile bana artık keyif vermiyordu. Toparlanmam 2-3 hafta sürdü. Sonra eski başına hayattan keyif alan adam oldum. Dört ay boyunca her gün telefonla konuşuyorduk ama birlikte yapabileceğimiz bir şey yoktu. Ben kendi hayatımı, o kendi hayatını yaşamak ve olabildiğince keyif almak durumundaydı. İşte o dört ay boyunca ilişkide kendin olmaktan vazgeçmemenin değerini anladım.

Karşı tarafı sevmek, onun yanınızda olmasını istemek elbette çok güzel. AMA ona 'bağımlanmak' bambaşka birşey. Bağlı olmakla bağımlı olmayı lütfen birbirine karıştırmayın. Ben de ona bağlıydım, o da bana bağlıydı. Birbirimize BAĞIMLI değildik.
Bağımlanmakla sevmeyi birbirine karıştıranlardan olmayın.'Seni seviyorum' demek, 'sana bağımlanıp hayatımı senin uğruna yok sayacağım' demek değildir.

'Seni seviyorum demek; senin yanında kendimi seviyorum' demektir. Eğer dışarıda kendinizi sevmeyi bıraktıysanız, bir süre sonra onun yanında da kendiniz sevmek zorlaşacaktır. Sonra söylemedi demeyin.

ARTIK BUGÜN ŞU CÜMLEYİ ÇOK RAHAT KURABİLİYORUM. 'BİZ, BİR EVLİLİĞİ DENEYİMLEYEN, BİRBİRİNİ SEVEN VE KENDİ HAYATLARI DA OLAN İKİ İNSANIZ.'


AŞBOOK-1 , AŞBOOK-2 , AŞKBOOK-3 , AŞKBOOK-4 , yazılarının devamı olarak AŞKBOOK-5 ve AŞBOOK-6 , AŞBOOK-7 , AŞBOOK-8 , AŞKBOOK-9 , AŞKBOOK-10 , AŞKBOOK-11 ,AŞKBOOK-12 de yazılacaktır...

blogumu facebooktan da takip edebilirsiniz... tık tık..



mail olarak size gelmesini isteyebilirsiniz... alev_nml@hotmail.com sadece yağmurun dünyası yazıp gönderin... yazılarım size maille gelsin...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder