13.05.2013

MELEKLERLE YAŞAMAK


Ben merak ettiğim ve sizinde merak ediceğini düşündüğüm için paylaşmak istedim. Melek koçluğu olmasından dolayı nasıl bir şeydir dedim ve okuduktan sonra benim mantığıma yatmayan bir kitap olduğunu anladım. Eğitimleri bulunan bir alan ve çoğu insanın yaptığını da biliyorum aslında inanç sistemine bağlı bir alan diyebilirim. Bunlar benim düşüncelerim Sizlerde okuyup kendinize göre olup olmadığını anlayabilirsiniz ve benimle yorumlarınızı paylaşmanızı çok isterim....

Melekleriniz, ilk nefesinizden son anınıza kadar sizlerle. Onlar her zaman yanınızda. Sizi korumak, kollamak, size tavsiyelerini, sevgi dolu sözlerini iletmek, gerektiğinde size cesaret vermek, gerektiğinde sizi avutmak ve herşeyin düzeleceğini hatta çok iyi olacağını söylemek için varlar.

Peki kötü melek var mı?

Yok. Bizim birlikte çalıştığımız 'meleklerim, lütfen bana yardım et' diye seslendiğimiz melekler, tamamen Allah'ın iradesine bağlı, kendi özgür iradesi olmayan, saf sevgi ve ışıkla çalışan varlıklar. Allah'ın uzanan elleri.

Allah'a mı meleklere mi dua edelim?

Öncelikle bilin ki, tüm dualar Allah'a gider. Meleklerimizde Allah'ın elcisidir zaten. Öyleyse neden meleklerden yardım isteyelim ki, direkt Allah'tan yardım istemek varken? Bu soruyu meleklerime sordum, bana 'ister Allah 'tan yardım isteyin, ister meleklerden her ikisi de aynı şey.' dediler.
'Yeter ki yardım isteyin. Yeter ki bırakın, size biraz olsun yardım edebilelim.'

MELEKLERDEN YARDIM İSTEMEK.

İsterseniz düşünün, isterseniz yazın, isterseniz yüksek sesle yardım isteyin, isterseniz onlara şarkı söyleyin.... Melekleriniz her halükarda sizi duyarlar. Yeter ki onlardan yardım isteyin. Hangi konuda yardıma ihtiyacınız varsa, o konuda yardım isteyin. 'Meleklerim, lütfen bana her konuda yardım edin.' demeyin. Çünkü unutmayın ki melekleriniz özgür iradenize karışmazlar. Bu nedenle mutlaka belirli bir konuda yardım isteyin. 'Meleklerim, lütfen bana bu konuda yardım edin.' ya da 'Lütfen bu konuda bana yol gösterin.' deyin.

MELEKLERİN İŞARETLERİ

TÜYLER...

Melekleriniz eğer isterseniz, seve seve size yanınızda olduklarına dail işaretler yollarlar. Meleklerin yolladığı sevgi mesajlarından bir tüylerdir. Aslında biz melekleri kanatları olan işiktan varlıklar olarak düşündüğümüz için bize kanatlı olarak görünüyor melekler. Belki de bu nedenle bize melek tüyleri yollamak onların en yaygın işaretlerindendir.

İşaretlerin gelme şekli, zamanlamaları mükemmeldi, Bazen sorduğum soruya bir cevap, bazen korkumu yenmem için gereken kıvılcımdı işaretler. Bazen de 'Senin yanındayız, sana güç veriyoruz.' diyorlardı melekler. İlk kez 'Geçmiş Yaşam Şifası' çalışması yaptığımda, verdikleri mesaj tam buydu.

BULUTLAR....

Eğer içinizden gökyüzüne bakmak gelirse ve gözünüz birden kocaman kanatları ile size çicek yollayan melek bulutuyla karşılaşırsa 'Bana öyle geliyor herhalde' demeyin. Bulutlar sizi selamlamak, meleklerin sık yaptığı hoşluklardan biridir.

BOZUK PARALAR...

Eskiden yerde bozuk para bulduğumda, hani beş, on kuruş gibi, eğilip olmazdım bile. Artık biliyorum ki, meleklerimin 'biz burdayız ve evrenin bereketi sana akıyor' demelerinin bir yolu önümüze yağdırdıkları bozuk paralardır.

GÖKKUŞAKLARI....

Gökkuşağı, melekerin en sevdiği işaretlerden birisidir. 'Biliyoruz ki gökkuşağını görmek size sevinç veriyor ve bu da bizi çok mutlu ediyor.' diyor melekler.

SAYILAR

Melekler bazen bize, tekrar tekrar belirli sayıları önümüze çıkarak mesaj verirler.
1 'Düşüncelerine dikkat et, çünkü şu an düşüncelerinle yaratıyorsun' demek.
2 'Meleklerin senin yanında ' demek.
3 sayılar ise aydınlanmış üstatların sizinle olduğu
4 sayılar 'bu işi meleklerine bırak biz hallediyoruz' demek
5 'doğru yoldasın, bu yaptığını yapmaya devam et' demek
6 bırak bizlere bırak Allah halletsin
7 Bir mucize bekle demek.
8 Bereket sana geliyoer demek
9 Hayatının amacı üzerinde çalış demek
0 Allah seni seviyor demek

Eğer bu sayılardan birkaçını birlikte görüyorsanız, mesajları birleştirin ve en önemlisi içgüdükerinize güvenin . O mesaj hakkında ilk aklınıza gelen şey doğrudur.

Melekleriniz, size seslerini başkaları aracalığı ile de duyurabilirler. Diyelim ki bir konuda onlara soru sordunuz. Aradığınız cevap, radyodaki bir şarkı ya da yemek yediğiniz restora

ndaki garsonun söylediği bir cümle olarak da gelebilir.

Meleklerinize herhangi bir konuda danıştığınızda bir den gözünüzün takıldığı şeylere dikkat edin. Ama özellikle bir şey aramasın gözleriniz.



Bir bölüm olarak sizinle paylaştım ve bu kitaptan derlediğim bir post daha sizinle paylaşacağım. Bilgilendirmek adına okuduğum bir kitaptır.

facebook: YAĞMURUN DÜNYASI

Benzer konular: TÜM BUNLAR BOŞUNA YAŞANMADI

                           % 100 DÜŞÜNCE GÜÇÜ
 

16 yorum:

  1. enteresan bi kitapmis paylastigin icin tesekkürler sagnakyagmur

    YanıtlaSil
  2. Bu soruyu meleklerime sordum, bana 'ister Allah 'tan yardım isteyin, ister meleklerden her ikisi de aynı şey.' dediler.

    bu şirke girmiyormu ? ikisi de aynı şey olamaz bu mümkünsüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soru sorup cevap vermesi de ilginç. Bir tane daha bu konu ile ilgili kitaptan yazı yazıcam ve daha ilginç şeyler olduğunu da anlatıcam...

      Sil
  3. Fazlasıyla ütopik ilgisini çeken kişiler için okunabilir. Özellikle stephine meyer havası sezdim sanki

    YanıtlaSil
  4. Kitap iki bölümden oluşuyor meleklerle yaşamak ve meleklerin gücü diye. Birinde yaşanılan olayları anlatıyor kanıtlamak adına biri de bilgilendiriyor. Ben geçtiğimiz yaz okudum ikisini de denedim ve çok enteresan ama özellikle tüyler yazılar vb. şeyler buldum. Buna ilk başlarda algıda seçicilik dedim ama üst üste devam eden olaylar yaşayınca ister istemez bir yanınız inanmaya başlıyor, yine de inanmamayı tercih ederim... :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için arı maya başından bir takım olaylar geçmiş kişileri de anlatıyor kitapta ve bu kişileri tanımak da göremediğimiz bazı şeyleri görmemizi de sağlayabilir belki :))

      Sil
  5. Aslına bakarsanız bir dönem kitabı okuduktan sonra bende deneyimlerde bulundum. Gerçekten olmayacak yerlerde tüy buluyorsun . Ne alaka demeyin tüyü balkonda bulmak belki normaldir ama yatak odasında gardrobun içinde veya çekmecede bulmak pek normal değildir. Ama işte sonra ben ikilemde kaldım ya günaha girermiyim ,şirk olurmu falan o yüzden deneyimlemekten korktum vazgeçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilginç bir tecrübe edinmişsiniz. İnançla ilgili galiba bu iş

      Sil
  6. Milletçe zaten manevi duyguları yüksek bir milletiz ama bu kitap açıkcası benimde mantığıma pek uymadı. Özellikle şu meleklerle konuştuğu kısımlar varya oralarda bıraktım kitabı diyebilirim :) Eğer böyle evrene mesaj yollamayla ilgileniyorsan sana the secret filmini öneririm. daha bilimsel yaklaşıyor olaya bana daha mantıklı gelmişti. yani illa bişey istiyeceksem zaten Allah'a dua ederim diye düşündüm ben.

    YanıtlaSil
  7. Inanc sistemimiz yeterince saglam degilse bir sure sonra bizi sadece Allah tan istemeden ali koyup sirke bile dusurecegini dusunuyorum ben..cunku diger din mensubu insanlarin icindeki manevi boslugu bir sekilde doldurmasi gerek ve bu sekilde yeni inanc sistemi gelistirerek carpik bilgiler olusturuyorlar...dua yanlizca tek yaraticimiz olana ; Allahadir..

    YanıtlaSil
  8. Benim bu kitaptan hiç haberim yoktu, 4 gün önce gördüm ve aldım, o günden beri meleklerle konuşuyorum, bütün gece üzerimde uçuşuyorlar, tüylerini yanaklarıma ve alnıma sürtüyorlar, harika bir duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmak ile ilgili galiba, yorumunuz için teşekkürler...

      Sil
    2. kesinlikle... herşeyde olduğu gibi...

      Sil
  9. Güzel bir yazı olmuş. Valla hepsini okumadım ama yazının başlığı sempatik geldi e bende kendimi tutamadım yazdım :)

    YanıtlaSil
  10. hepimizin melekleri var... eğer gerçekliğine inanarak onlardan istekleriniz olursa bunu anlıyabilirsiniz. Herşey, beynimizde, kalbimizde kendi düşüncelerimizdedir... yaşamak isteyen birazcık çabayla yepyeni bir kapı açacaktır kendine... inanmak, istemek yeterli... sadece olumsuz düşünmemeyi öğrenmemiz gerekiyor...
    sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil