14.05.2013

FISILTILARI DİNLE


Yıllar içerisinde fark ettim ki evren bizimle fısıltılarla konuşur. Eğer fısıltılara aldırmazsak, küçük çakıl taşları atar üzerimize. Eğer hala evrene kulak vermezsek, tuğlalar gibi problemlerle karşılaşmaya başlarız. Eğer hala evreni duymayacak kadar kalın kafalıysak, o tuğladan örülü duvar üzerimize yıkılı verir, altında kalırız.

Hayatın her alanında bu durumu o kadar çok gözlemledim ki, eğer çakıl taşlarına aldırmazsanız, her an karşınıza problemlerle örülü bir duvat çıkabilir demektir.

Hayatımızla ilgili gerçekten neyin önemli olduğunu düşünmeliyiz. Bazen insanlara onları neyin mutlu ettiğini sorarım. Çoğu hemen cevap vermekte zorlanırlar. Aileleri ve arkadaşlarıyla ilgili bir şey söylerler. Oysa kendi hayatları çok daha farklı bir şeydir.

Hayatta her şeyin bir anlamı vardır.

Tüm bunlar boşuna yaşanmadı.

Çöküş ne kadar büyükse, alınacak ders de okadar büyük olur.

                                                                                         Oprah Winfrey

Oprah ın hikayesini daha önce paylaşmıştım ve çok etkilenmiştim okuduğumda...

KENDİ MUCİZENİ YARAT...

Geçenlerde okuduğum kitabın içinde de hayatından alıntı vardı. Sizinle de paylaşmak isterim... Benim kendimce yapmaya çalıştığım şeyi yapmış. Kitaplardan öğrenmiş...

Babası, Oprah'tan her hafta bir kitap okumasını, onu özetlemesini ve çıkarttığı dersleri kendisine anlatmasını istemiş. Oprah, okuduğu kitaplarla kendini, yaşamı tanımış ve gücünü fark etmiş. Ve sonra her başarısını kendisine bir basamak yapıp hızla yükselmeye başlamış.

İşte ben size Oprah'ı başarıya götüren sihirli formülü yazdım.

facebook: YAĞMURUN DÜNYASI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder