16.05.2013

ZORLUKLARA KARŞI KENDİNİ ATEŞLE


Gerçek fakirlik parasal değildir. Gerçek fakirlik düşüncelerimizin fakirliğidir, inançlarımızın fakirliğidir. Fikirler üretirsiniz, bütün kalbinizle inanırsanız, parayı kendinize çekersiniz. Sorun parada değil, sorun her zaman fikirlerde ve inaçta. Tek sermayeniz fikirleriniz olabilir. Hiçbir sınır yok, istediğiniz kadar üretim yapabilirsiniz.

Ne zaman yeni bir şeye kalkışırsanız sizi uyarıyorum, içinizden o olumlu sesler yükselecek. Belki uzman diye adlandırılanlar size hiçbir zaman başaramayacağınızı söylediler; 'Bunun için gerekenler sizde mevcut değil.'

Bu yalanlara inanmayın.

Hayatınızda yolunuza her çıkanı kabullenmeyin.

Siz ortalama olmanız için bu dünyaya gelmediniz.

Hafızanızla değil, hayal gücünüzle hareket edin.

Belki sizi sürekli aşağıya çeken, size yanlış davranan, sizi kötü hissettirmeye çalışan olabilirler. Bırakın bunlar bir kulağınızdan girsin, diğerinden çıksın. İnsanların sizi kırmasına ve neşenizi çalmasına izin vermeyin.

Bugün bir çok proplem yaşıyor ya da fiziksel olarak her açıdan yere çakılmış durumda olabilirsiniz. Dış dünya da bugün ayağa kalkman mümkün olmayabilir; İşindeki sıkıntılar hemen bugün çözülmeyecek, o borç hemen bugün kapanmayacak, sağlığına hemen bugün kavuşamayacaksın, kendini yanlız ya da bunalmış hissediyor da olabilirsin. Belki hayat şu dönemde çok anlamlı gelmiyor olabilir. İtiraz etmiyorum, bugün dış dünyanda bugün ayağa kalkmıyorsan, İÇİNDE AYAĞA KALK!!! Çünkü içinde ayağa kalkarsan, dış dünyanda da yavaş yavaş ayağa kalmaya başlayacaksın.

Bir insanın hayatında neler yaşadığı, içinde neler yaşadığı kadar önemli değildir.

Senin başarın iki kulağının arasında. Başkaların senin hakkında ne düşündüğünde, öğretmenlerin ya da işyerinde ki insanların senin hakkında neler söylediğinde değil, geçmişte neler yaptığında, bugün nerede olduğunda ya da ekonominin içinde bulunduğu durumda da değil. Başarı senin kalbinde. Onu dışarıda arama.

Sen kendini adam yerine koymazsan, başkasının gelip de bunu senin yerine yapmasını bekleme. Yapmayacaklar. Sen kalkıp kaderini eline alacaksın. Bunun başka bir yolu yok.

Geleceğin kendi avuçlarının arasında. Sen kendi kendine yeterlisin. Başarmak için gereken her şeye sahipsin. Beklemek zorunda değilsin. İş değiştirmek zorunda değilsin. Hedeflerinin peşinden gitmek için şimdi hazırsın. Yürekten inanıyorsan başarı için gereken her şeye sahipsin. Yarın değil, gelecek ay değil, hemen şimdi.

Kitaptan kısa bir bölüm yayınlamak, belki sizi motive eder diye düşündüm. Güzel bir gün geçirmenizi dilerim.

                                           facebook; yağmurun dünyası

6 yorum:

  1. Kitapları Akis Standından aldınız galiba =) Bende Malatya Kitap Fuarında Akis Satndında görev almıştım kitaplar çok tanıdık geldi :P =) 6 günüm sabah akşam o kitaplarla geçmiştii =) keyifli okumalar her dAim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ben kitap yurdundan alıyorum genelde kitapları...

      Sil
  2. Ben de ''sır'' kitabını okumuştum hem başkalarına hediye de ettim, hem de tavsiye..Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sır kitabını daha okumadım.. okuyup burada da paylaşıcam... bakalım güzel mi...

      Sil
  3. fakat bu kitap özeti değil olmamış.lütfen şu kitap özetini doğru yazın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaptan kısa bir bölüm dedim :)) özet demedim ki ama tekrar okuyup sizin için paylaşabilirim kitabı Teşekkürler ilginiz için..

      Sil