3.03.2015

KÖPÜKLÜ NESTLE COFFEE-MATE KAHVE KREMASI


Coffee Mate markasının yeni ürünü köpüklü Nestle Coffee mate kahve kremasını çok beğeneceksiniz. ister evinizde, isterseniz de işyerinizde içmekten keyif alacağınız bu yeni ürün ortamı yumuşatacak, sinirlerinizi yatıştıracak ve yüzünüzde gülücükler oluşmasına neden olacaktır.



Ben en çok kitap okurken Coffee içme ihtiyacı duyuyorum. Kitaplarım arasında yaşadığım huzur Coffee-mate köpüklü kahve kreması kullanarak yaptığım kahvem ile daha da artıyor. Kahvemi sütlü ve köpüklü severim. Siz de benim gibiyseniz tam size göre bir krema coffee karışımı. 

İş yerime de Köpüklü kahve kreması aldım. Bu lezzeti her zaman tatmalıyım diye düşünüyorum :)



Ayrıca 'acaba bu ürünle kilo alır myım?' diye endişelenmeyin zira Köpüklü Nestle Coffee-Mate Kahve Kreması' nı koyduğunuz bir fincan Nescafe' de sadece 32 kalori var. Bir bardak portakal suyunun 90, bir bardak gazlı içeceğin ise 80 kalori içerdiğini
düşünürsek, kahve keyfinizin yüksek, kalorisinin ise düşük olacağından emin olabilirsiniz.

Dünyada ve Türkiye' de bir ilk olan köpüklü kahve kremasının enfes kremasıyla tanışmanızı tavsiye ederim :)

Köpüklü NESTLE COFFEE-MATE Kahve Kreması ile nice lezzetli ve yumuşak içimli kahve keyiflerine.... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder