12.06.2014

DİL BİLGİNİYLE GEMİCİ



Kendini beğenmiş bir dil bilgini gemi ile seyahat ediyordu. Yolda gemiciye sordu:

"Hiç dil bilgisi okudun mu?"

Gemici, "Hayır, okumadım," dedi.

Bil bilgini, "ömrünün yarısı boşa geçmiş" cevabını verdi.

Gemici, dil bilgininin bu davranışından rahatsız oldu ama sesini çıkarmadı. Kızgındığını belli etmedi. Bir zaman sonra, denizde fırtına çıktı. Rüzgar gemiyi dalgaların üzerinde bir girdaba doğru sürüklüyordu.

Dalgalarla boğuşan gemicinin, gözü dil bilginine takıldı. Gemici yüksek sesle sordu:

"Hocam yüzme bilir misiniz?"

Dil bilgini korku içerisinde büzüldüğü yerden cevap verdi:

"Hoş sözlü, güzel gemici bilmiyorum."


Gemici; "Yazık, ömrünün tamamı gitti. Çünkü gemi bu girdaptan kurtulamaz, batar. ". 

4 yorum:

  1. Güzelmiş:))
    Bu arada ben de senin blogunu inceleme ve takibe alma fırsatı buldum sonunda...

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizin blogunuzu incelemiştim gerçekten hoş bir bloğunuz var :))

      Sil
  2. Hoş bir hikaye ikisi de haklı aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da işin iyi tarafı mıdır bilinmez?...

      Sil