11.01.2012

İNSANLARI TANIMANIN YOLU....


Adamın biri kumsalda yürürken ayağı eski bir lambaya takılmış. 
Lambayı kumların içinden çıkararak, 

"Niye olmasın, belki bununda içinden cin çıkar." deyip ovalamış. Gerçekten de koca bir cin çıkmış lambadan. Adam çok şaşırmış, cin başlamış konuşmaya:

 "Tamam, tamam. Beni lambadan kurtardın. Bu , bu ay içinden dördüncü çıkarılışım ve bu işten sıkılmaya başladım, bu yüzden üç dileği unut. Sadece bir dilek hakkın var!"

      Adam oturmuş ve bir süre düşünmüş ve

 "her zaman Hawaii ye gtmek isterdim ama uçaktan korkarım ve deniz beni çok kötü tutar. Benim için Hawaii ye bir köprü yap, böylece arabayla oraya gidebileyim."demiş.

 Cin gülmüş ve :

"Bu imkansız. Bu işin lojistiğini düşün! köprünün ayakları nasıl Pasifik in dibine ulaşabilir? Ne kadar beton gerekeceğini, ne kadar çelik gerekeceğini düşün. Hayır, başka dilek düşün," demiş ve gerçekten güzel bir dilek düşünmeye başlamış. 

En sonunda  da, "Ben bu insanları hiç anlamıyorum. Kendime dost seçiyorum. Çok bağlanıyorum, selamı kesiyor. Birini çok seviyorum, beni severken sevmez oluyor. Birine güveniyorum önce o aldatıyor. birine dostluk elimi uzatıyorum, beni düşman sanıyor. Meramımı anlatsam kimse beni ya anlamıyor ya da yanlış anlıyor. Bana insanları tanımanın yolunu öğret."

        Bu istek üzerine Cin şöyle bir cevap vermiş:

 "Anlaşıldı, köprü iki şeritli mi olsun, dört şeritli mi?"

4 yorum:

  1. Çok guzel bir hıkayeymış , gercektende ınsanları cözmek ne ıstedklernı anlamak cok zor. İnsanlara guvenmekte ayrı bır sorun oldu zaten

    YanıtlaSil
  2. Cin çok güzel cevap vermiş , İnsanları anlamak gerçekten çok zor

    YanıtlaSil
  3. Puhahahh zevkle okudum güzeldi insanları tanımak köprü yapmaktan bile zor.
    Güzel bir yazı ancak iki yazım yanlışı var.Bunlar gerkeceğini ve çıkarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eski bir yazı olduğu için dikkatli yazmamışım sanırım :)) Beğendiğinize sevindim....

      Sil