20.12.2013

Yeni Bir Kitap Tanıtımı 'Güneş Her Gün Yeniden Doğar'


‘Güneş Her Gün Yeniden Doğar’ demiş Yüksel Eryılmaz. Kitabını okuyunca da ne demek istediğini çok iyi anlıyoruz. Hayata pozitif bakabilmeyi, başımıza gelen her kötü olaya bile şükretmemiz gerektiğini, Şems-i Tebrizi’ nin de dediği gibi ‘Dünyanın altının üstünden daha iyi olabileceğini’ anlatıyor. Çeşitli örneklemelerle de hem kitabı akıcı hale getiriyor, hem de pozitif düşünce yapısını pekiştiriyor.
‘ Yaşamda karşılaştığımız zorluklar değil, bu zorluklar karşısında aldığımız tavır önemlidir’ diyor yazarımız. Bize insan olmanın, kendimizi tanımanın önemini ustalıkla ifade ediyor. Yaşadığımız sıkıntıları kolay atlatabilmemiz için çözümler sunuyor. Ve en önemlisi kendimize zaman ayırmamız gerektiğini, küçük alanlarımızın olması gerektiğini vurguluyor. Bir solukta okuyabileceğiniz pozitif düşündüren bir kitap.
Hazırlık sürecinde de yanında olduğum Yüksel Eryılmaz’ ın nasıl bir emekle çalıştığını, insanlara bildiklerini aktarmayı ne çok istediğini ve deneyimlerini paylaşmak için ne kadar istekli olduğunu çok iyi biliyorum. Bir solukta okuduğum kitabını herkese tavsiye ediyorum.
Kitabın Yazarından;
‘Önce kendi varlığımın sonrasında ise insanın varlığının temel amacını aramak için çıktığım yolculuk bir ömür boyu devam edecektir.’
‘Bu kitap sizlere; Yaşamınızın her anında kendi kişisel sınırlarınızı zorlayarak yeni alanlar yaratmanızı,
Ve henüz geç olmadan bu dünyadaki ikinci doğumunuzu gerçekleştirmenize yardımcı olacak,
İş ve Sosyal yaşamınızdaki bütün sorunlarınızı ve zihninizin bütün karanlıklarını bir güneş olup aydınlatacaktır.
Hepinizin içinde saklı olan kişiliğimizin güçlü yönlerini keşfedip mutlu ve başarılı bir yaşama tekrar merhaba diyebilmek için,
HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ!
GÜNEŞİN IŞIĞINDAN FAYDALANMASINI ÖĞRENEN İNSANIN HAYAT YOLCULUĞU HEP KARANLIKTAN AYDINLIĞA DOĞRU OLACAKTIR.

2 yorum:

  1. Merhabalar ! Bir de baktım ki benim izleyicilerimin arasına bir kitap bloggerı katılmış ! Bloğunuzu inceledim ve anladığım o ki benim tarzımda kitaplar okumayı seviyor ve paylaşıyorsunuz :) Bende hemen sizi izlemeye aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)) hoşgeldiniz bloguma

      Sil