1.11.2011

MORİ İLE SALI BULUŞMALARI..


"Ölmeyi öğrenince yaşamayıda öğrenmiş olursun."
                                                           Hayat yolunda ilerlerken,
"Herhangi bir duyguyu ele alalım; bir erkeğe olan aşkı ya da sevilen birisi için duyulan derin acı veya şu anda benim yaşadığım duygular.Eğer duyguyu bastırısan ve sonuna dek yaşamaya imkan tanımassan korkuyla mücadele etmek zorunda kalacağın için tam kopuş sağlanamaz. Acıdan korkarsın, üzüntüden korkarsın. Sevginin kolay incinebildiğinden korkarsın, Fakat kendini tüm bu duyguların ortasına atarak, böylesi duyguların içine dalarak onları tam anlamıyla yaşarsın. Acının ne olduğunu öğrenirsin, sevginin ne olduğunu öğrenirsin. Üzüntünün ne olduğunu öğrenirsin. Ve ancak o zaman "tamam ben bu duyguyu yaşadım, artık onu tanıyorum. Şimdi ondan kopabilirim." diyebilirim...
                    

                                           "Eşine saygı duymuyorsan çok sorun çıkacaktır. Uzlaşmayı bilmiyorsan çok sorun yaşarsın.Aranızda olup biteni apaçık konuşmuyorsanız çok sorununuz olacaktır. Ve hayatta ortak bir değer kümeniz yoksa gene bir çok sorun yaşanacaktır. Değerleriniz benzer olmalı Ve önemli bir değerde Evliliğin önemine inanmaktır. Ben evlilğin yapılacak çok önemli bir şey olduğunu ve insanın bunu denemezse çok şeyden yoksun kalacağını düşünüyorum." Birbirinizi sevmezseniz, yok olursunuz.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder