4.05.2015

ÇEKİM YASASI İLE KENDİ GERÇEĞİNİZİ YAKALAYIN...


Beni bilen bilir, kişisel gelişim kitapları çok okurum. Ve okuyup çok beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum ve aralarında bu kitapta var. Eminim sizlerde çok beğeneceksiniz :))

Amacımız düşüncelerimizi eğitip dileklerimizi ve isteklerimizi gerçekleştirmek.

Durup da bir düşünün, şu an hayatınızda neye odaklanıyorsunuz?

Düşünce bir enerji olduğuna göre, biz evrene devamlı düşüncelerimizle enerji gönderiyoruz ve evrenden de enerji alıyoruz. Bunu ise düşüncelerimiz, duygularımız, davranışlarımız ile yapıyoruz. 

Geleceği satın alabilecek tek güç bugündür.

                                                      Samuel Johnson


Genç bir adam zen ustasını ziyaret etmiş ve bu ziyareti sırasında kendisinin yaşamış olduğu maceralarını anlatmaya başlamış.

Himalayalarda bilge bir adama rastladım ve adam geleceğe bakıyordu ve bunu öğrencilerine öğretiyordu. Heyecanla zen ustasına anlatmış.

Zen ustası ben daha zorunu öğretiyorum, diye sakin bir şekilde cevap vermiş.

Gerçekten mi? Siz ne öğretiyorsunuz ustam diye merakla sormuş genç adam.

Ben insanlara şimdiye bakmalarını öğretiyorum. Diye yanıtlamış.

Ego'ya karşı gücü elimizde tutabilmek için size bir kaç öneride bulunmak istiyorum. İlk adımı öncelikle ego'nun farkına varmamız gerekiyor. Diyelim yine şikayet etmeye ve yargılamaya başladı 0 zaman, a işte ego yine görevinin başında demelisiniz. işte o an onu durdurabilirsiniz. Ya da yine haklı olmak için direniyorsanız neden haklı olmaya çalıştığınızın farkına varın, acaba o an ego'yu tatmin etmek için mi haklı olmaya Çalışıyorsunuz? 

Ego'nun bir başka ortaya çıkış tarzı İse bizde zamanla oluşturduğu sınırlayıcı inançlarımız. Bunlarda ileriye doğru adım atmamızı engeller. Farkına varmanız gereken başka önemli bir konu ise kendinizi ne ile özdeşleştirdiğinizdir ayrıca çevrenizdeki insanlar kendilerini ne ile özdeştiriyorlar.

Ego'nun etkisini azaltacak başka bir yöntem de dikkatimizi ihtiyaç, saldırı, başarısızlık, korku gibi negatif İlüzyonlardan çekip mutlak sevgiye, berekete ve bütünlüğe yönlendirmek.

Çekim yasası der ki, aynı frekansta bulunan benzer enerjilerin titreşimleri birbirini çeker.
Hayatımıza neyi çekeriz?
Benzerlikleri, yani benzer durumları, olayları, düşünceleri veya duyguları.

Çekim yasasında eğlenmek çok önemli. İçten kahkaha atın ve mutlu olun, hayatınızı neşe ile doldurun bu sizin elinizde.

Size bir önerim, çok sevdiğiniz ve size neşeli mesajlar veren bir müzik arşivi oluşturun. Bu müzikleri en gerekli duyduğunuz zaman dinleyin ve hatta dans edin.

Sizi bol bol güldürecek ve eğlendirecek filmleri tercih edin. Ne yapıyorsanız eğlenerek yapın, yaratıcı olun.

Gelecekteki evinizi, arabanızı, tatillerinizi ve diğer akla gelebilecek tüm hedeflerinizi eşinizle veya Çocuklarınızla planlayın. Size ailecek önerim, bir hedef panosu oluşturmanız, dergilerden arzuladığımız hayatın resimlerini kesin ve çocuklarınızın da hayal gücünü kullanın.

Diyelim panonuzu bitirdiniz, onu duvara asın ve bir kutlama yapın, sanki bu hayata kavuşmuş gibi. Kutlayın ve eğlenin. Gerçekten de hedefiniz gerçekleştiğinde yine kutlayın.

Kutlama yapmanın en büyük faydası nedir sizce? Başka kutlanacak olayları hayatımıza çekmek.

Size bir de sahip olmadıklarımız için şükretmenizi öneriyorum. Sizce neden?
Eğer henüz elinize geçmemiş bir dileğiniz için şükrederseniz yaymış olduğunu, titreşim sonucu çekim yasası gereği hedefinize yaklaşmış olursunuz.

Size bir hayat verilmiş ve bu hayattan en iyisini yapmaya çalışın, bütün imkanlar sizin elinizde.
Ben şikayet etmek yerine şükrediyorum. Şükretmek odağı olumlu yönde değiştirir.

Çekim yasasında 4D sisteminden bahsediyor kitabında ilgi çekici diyebilirim. İyi okumalar...

1 yorum:

  1. En kötü hissettiğim zamanlarda daha bir okurum kişisel gelişim kitaplarını ve hepsinin sonunda isyan etmek yerine şükretmenin daha bir faydasını anlar öyle kapatırım kitabın kapagını.bu kitapta güzel gorunuyor listeme ekledim bile ;) günaydın sevgiler..

    YanıtlaSil