1.05.2012

ARAF








Araf, utanç dolu hayatları ve onları birbirine bağlayan karanlık ve gizemli bir geçmişleri olan iki kadının merak uyandıran, nefes kesen hikayesini anlatmaktadır. Onları birleştiren kıskançlık, şehvet ve acı dolu bir aile dramıdır.

 Kitap Aliiede Truu ile Zara' nın karşılaşması ile başlamaktadır.

Asıl hikaye ise 1940 yılında Estonya' nın Rusya Birliği tarafından işgali zamanında başlamıştır. Yazar ihaneti, aşkı, çaresizliği ve kadın olmanın zorluklarını çok güzel anlatmıştır . Yaşanılan her deneyimin hayatımızda etkisi çok büyüktür. Aliiede Truu yıllar önce yaşadığı kötü bir olayı hiçbir zaman unutmadığını okuyucuya hissettirmektedir.

Ayrıca hikayede işgal günleri dışında, aşk uğruna yapılanlar, çernobil patlamasında yaşananlar da anlatılmaktadır.

Ben okudum, beğendim. Hikaye o kadar gerçek gibi ki sanki içindesiniz. Tavsiye ederim. İyi okumalar.



6 yorum:

  1. elimde sırasını bekliyor, ben elif şafak severim , umarım bunu da severim:)

    YanıtlaSil
  2. Konusu güzelmiş. Bir gün okuma umuduyla listeme ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de okudum ama hiç sevmedim.O kadar sıkıcıydı ki.Bu kadar basit bir kitabın ödül alması beni çok ama çok şaşırtmıştı.Yine de tanıtım için sağol...

    YanıtlaSil
  4. ilk fırsatta alıp, içinde yok olup sonra güzel bir tada ulaşmak istiyorum. Okumaya değerdir inşallah...,
    demirhalil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bende kitap okumaya zaman bulmak istiyorum ya aslında isteyinceoluyor ama

    bu kitabı merak ettim

    YanıtlaSil